Rubrik?

Hejsna bloggen!

Det var ett tag sen sen sist typ. Men jaja jag har inte riktigt haft ork till det.
Avslutningsmiddagen gick bra, det var roligt, ni kommer kanske få några bilder som våran lärare tog på hela klassen. Maten var god, kycklingen var godaste, fast det var för att jag hade gjort den (med lite hjälp). Nej men det var roligt, inte att laga mat men kvällen, var det. Fick 9 VG och 5 G, helt okej tycker jag!
Igår var jag på Vickos avslutning, sen bjöd hennes morfar oss på fika på Ritz, gott tog varm choklad med visgrädde och en chokladboll. Efter det så åkte vi hem till Vicko och kolla på De Ofrivilliga tycker att filmen sög fattade inte sammanhanget i filmen. Sen kolla vi på Peter Pan 2 tecknade då, den var bra. Vicko sov hemma hos oss sen roligt, sjukt trött var jag idag så jag sov hela tiden känns det som!
Jaja, nu ska jag duscha tror jag sen ska jag göra mig iordning.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0