Once in a lifetime

En gång i livet
Så var det du och jag
Den gången i livet
Är inte du och jag
Den gången
Den försvann
Jag blev ingen
Nu är det du och..
Den andra
En ersättare

En gång i livet
Så ska jag bort
Dit ingen hittar mig
Inte ens du
Du hade hittat mig
Ifall livet inte hade
Ändrats

Ensam ska jag sitta
Sitta och vänta
På att livet
Ska komma tillbaka
Jag vill vara du och jag
Inte bara jag
Jag ska till en annan sida
Till en sida
Där jag kommer vänta på dig
Vänta och vänta
I all evig tid
För där är tiden evig
Evig som vi skulle vara
Den evigheten försvann med tiden
Tiden som inte är evig

Jag ska vänta
Vänta och vänta
På att allt blir som förr
Då det var du och jag
Vi två
Evig kärlek
Evig vänskap
Evig ensamhet
Är det ända som är kvar
Kvar av allt vi hade
Det var du och jag

En gång i livet
Så ska jag bort
Dit ingen hittar mig
Inte ens du
Du hade hittat mig
Ifall livet inte hade
Ändrats

En text som jag bara skrev, den har kanske en mening kanske inte det är bara jag som vet!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fint skrivet

2010-04-15 @ 22:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0