Award


fick awarden av Vicki, tttaaaaackk Vicki <3
När man får en sån här award ska man skriva 7 saker om sig själv, 
sen länka 7 andra bloggare som man då själv skickar en award till.


1.Jag hatar/rädd för ormar, spindlar och typ alla andra småkryp
2. Jag har haft glasögon sedan jag var 4år
3. Jag är inte allergisk mot ngt mer än läxor ;)
4. Jag älskar att massera, tycker det är bättre att ge massage än att få
5. Jag gillar att röra på mig kan byta ställning när jag står upp typ 100 gånger, het enkelt är jag rastlös
6. Jag har bara flugit en gång (tur-retur), men tyckte inte det var läskigt alls
7. Jag saknar min gammla klass men ändå inte

jag länkar: Elin, tanja, agnes, Johanna, felicia, Ida, Amelia

REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. 
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. 
Skriva 7 intressanta saker om dig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0