Lugn & skön helg

HEjsan!

Det har varit en lugn och skön helg, inte haft så mycket att göra.
Fredag efter skolan gick jag hem till Vicki och hämtade min laddare som hon har lånat under tiden hennes var på lagning, tur att man har två mac-datorer så man har två laddare själv, sen så gjorde jag inte så mycket mer den fredagen, kollade på LLuftslottet som sprängdes typ.
Lördagen, för åkte jag med typ hela familjen och handlade, köpte godis till migsjälv, sen när jag kom hem åt jag och duschade sen var jag med Vicki, kollade på film efter det.
Idag så har jag kollat på film, Mulan 1 & Mulan 2, gjort lite spanska.
Nu ska jag hitta på något vilket antagligen kommer att bli Facebook.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0