Måndag

Nu var det måndag igen!
Engelska på schemat nu, slutar 14.25 idag

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: viktoria firmager

Naw, snutteplutt <3

Snyggaste bilderna ever dock men jaja, vi kommer alltid att vara Grisbästis 1 och Grisbästis 2, lama och kossa <3



ms (mitt svar): :D<3 I can be deep, real deep...<3

HAHAH, ooops, lånade dom från din fb, hihihih<3

klart vi altid kommer, lix, det kan inte vara en grisbästis det måste vara två, right? <3

alltså har vi inget val än att vara vänner, systrar bästisar 4-ever...<3

lama och kossa, det är goa saker det <3 ahhaha

inte för att jag har smakat på dom, men ah<3

2010-12-07 @ 22:40:57
URL: http://viktoriiiaaaa.blogg.se/
Postat av: viktoria firmager

Lånade? :s

Du SNATTADE dom :@

Skojja med dig din kossa <3

Alltid två, lr man kan ju vara grisbästis med sig själv men det är dock inte lika roligt kanske ;)



MS: HAHA, men och? jag är en snattare nu, jag snattar andras bilder :@

HAHAHHAHAHHA, SKOJJA MED DIG PLUTT...oj,

jag menar Lama :$<333

HAHAH, man bah "hej gribästis" och sen så svarar man själv "hej grisbästis" och så svarar man själv "åh, vi kommer vara bästa vänner för ALLTID" och så svarar man själv "FUCK YOU, jag hatar dig och ditt snoriga tryne..."

HAHAHAHHAHA, PINSAM TYSTNAD EFTER DET HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH<3333333

2010-12-07 @ 23:16:21
URL: http://viktoriiiaaaa.blogg.se/
Postat av: viktoria firmager

Hahahahahah, jävla tjyv -.-

Nej den som inte sa Fuck you ba: Äntligen slipper jag dig slemfejs :D

<3



MS: Men pinsam tystnad ifall någon hör personen; AHHAHAHHAHA <3

den bah, äääh, "WTF...................Wednesday, Tuesday and Friday, then I'm FREE"

HAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA<333

2010-12-07 @ 23:22:15
URL: http://viktoriiiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0