skriver inte så ofta

Hej svejs!

Inte skrivit på några dagar vet inte varför, men nu gör jag det i alla fall
Måndags så var det roligaste på hela dagen att dansa, tränade eller rättare sagt idrottade 5 timmar den dagen *puh*
Tisdags ledig men klockan 14 var jag i stan för att dansa, träning på kvällen, totalt antal timmar som jag rörde på mig blev 3,5 timmar typ.
Idag så var det roligaste att dansa och träffa Vicki i skolan, inte träffat henne på en evighet typ, totalt timmar som jag rört på mig 1,5
Anledningen till att jag dansade i tisdags är för att jag tränar till en dans med dansarna i min klass som vi ska göra på modevisningen Fashionation lördagen den 29 januari, kom gärna och titta, mer info, gå in på facebook och sök på fashionation.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0