Welcome back

Välkommen tillbaka säger jag till mig själv!
Har inte haft något intressant att berätta där för det inte har blivit något skrivande här.
Men jaja jag ska försöka uppdatera lite mer.

Idag så började dagen med datorkunskap (alla vet ju vad jag tycker om den, rolig... not)
Sen så var det engelska då läste jag i boken som vi läser
Sen efter engelskan var det lunch
Efter det så var det handledning då fick vi våra dans tröjor, älskar den. Efter vi fick tröjorna så tränade vi på en av danserna till slutprudoktionen.
Sen var det jazz träning
Nu har vi svenska, och jobbar med grammatik

Eftrer skolan så ska jag först till mormor och morfar, sen 17.10 ska jag till Halmstad för att ha mental träning, sista gången blir det tror jag.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Gunilla Andersson

Har lagt till din blogg bland mina bokmärken. Nu har jag två bloggar, din och Johannas.

Det kanske skulle vara något för mig...vad tror du?

2011-03-10 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0