Tråkig dag, tråkigt väder

Hejhej!

Idag har jag inte gjort något nödvändigt på hela dagen, suttit vid datorn, kollat film och kollat på tv. Kollade på Twilight älskar den filmen och böckerna. Har bestämt mig för att läsa dom på engelska, men boken fanns inte inne på biblioteket så jag reserverade den så länge. Men jag ska läsa den iaf.
Nu ska jag se vad jag kan hitta på. Vädret är ju dåligt så ute finns inget att göra, inte inne föe den delen heller. Men jag tråkar bara ut er nu med mit klagande. Skriver kanske någon rad senare

Puss&Kram


Ni får en bild på snygga Taylor Lautner bara för att jag vill bli gladare ;)

Kommentarer
Postat av: Dreeegel

give me him

2009-08-16 @ 00:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0