Så nu ska jag...

berätta om igår kväll, det gick mycket bättre som jag sa innan men det var ändå inte perfekt. Men alla lr iaf de flesta var nog mest nöjda med kvällsföreställningen. Satte nästan allt i dansen, fast jag glömde en replik, men det gör ju alla så ;) Sen så jaa vad ska man säga?
Imorron slutar jag skolan. Målar naglarna nu ska snart måla ett lager till.
Idag har vi bowlat med skolan (årskurs 8-9) jag kom tvåa med dom jag spelade. Sen CYKLADE vi till klittebadet, tråkigt var det. Sen så köpte jag julklappar till mamma och pappa, så nu är jag klar med alla julklappar. Jaa nu ska jag måla naglarna.
Ni får dagens bild och så för de senaste dagarna imorron typ!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0