Helgen

Hej nu ska jag berätta lite om helgen i Ängelholm, som var väldigt rolig.

Fredag:
Vi åkte från idrottsplatsen klockan 17.00 typ lite senare.
Resan tog ungefär en timme, det var en rolig timme. Satt längst back i minibussen med Gabbi och Felicia.
När vi kom dit fick vi reda på i vilken stuga vi skulle sova i och med vilka. Jag fick sova med Elin, Malin, Sofie, Frida, Ellen och Linnea. Stugan hade två våningar, första våningen hade kök och badrum och tv, man kunde även sova i en soffa och så fanns det en bäddsoffa, där nere sov Ellen, Frida och Linnea. Jag och Elin sov i ett utav rummen på övervåningen och i rummet före sov Sofie och Malin. Under fredagen så gjorde vi inte så mycket mer vi åt tacos. Sen gick vi och la oss.
Lördag:
På lördags morronen vaknade vi klockan 7.30 då åt vi frukost och gjorde oss i ordning, jag tävlade inte i något denna dagen, kollade bara på de andra. Första grenen började klockan tio. Sista var efter tre tror jag. Det var rolig vi spelade kort jättemycket.
På kvällen när vi hade kommit hem, så fikade vi först och sen spelade vi äventyrsgolf och där hände det några roliga saker som jag inte tar upp här. När vi kom tillbaka så gjorde vi lite andra lekar och sedan åt vi. Alla var typ trötta, vi kollade på film men jag kommer inte ihåg något från den var så trött även ifall jag inte hade gjort något. Menmen somnade lite innan tovl tror jag.
Söndag:
Vaknade klockan 7.15 typ, Elin var jättepigg och glad. Vi packade det sista som vi inte skulle använda under dagen (vi packade på kvällen innan vi gick och la oss). Sen åt vi frukost och städade. Första grenen började även här klockan tio. Jag tävlade först i 100meter slog mitt personbästa med nästan en sekund *stolt*, staffetten gick inte så värst bra men det går inte att göra något åt, längden är inte ens något att prata om.
Vi åkte hem vid fyra tiden tror jag men är inte säker. I bussen påväg hem satt jag i mitten med Lina och Gabbi. Lina och jag hade sjukt roligt. Vi skrattade typ hela vägen hem.
Kom hem klockan 18 typ. Kollade då en stund på tv, sen gick jag och kollade på film Another cinderella story.
Somnade tidigt.

Måndag:
Vaknade av väckarklockan. Gjorde mig i ordning. Åkte till skolan fast först till stålboms och fick diplom och visselpipa. Sen tränade vi med kören till avslutningen. Sen hade vi popquiz på so:n, slutade den lektionen kolckan 11 istället för 12, strömmen gick på skolan typ då. När vi gick och åt klockan 12 fanns det ingen mat, för dom kunde inte göra någon ny mat utan ström. Så mätt blev man ju inte. Sen lämnade vi in våra engelskaböcker klockan 1 och slutade då. 13.45 kollade vi på alla 9:orna när dom dansade och klädparaden. Alla var väldigt fina ocg duktiga.
Slutade efter det. Tränade sedan vi var tre stycken där och Elin kollade på. Vi hade häck roligt var det. Sen gjorde vi övningar med medicinbollar och då fick jag bollen på fingret som nu är svullet och lite blått, värker även en massa. Men det finns inget att göra åt den saken.
Nu har jag inte så mycket mer att skriva.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0