Packat klart

Hejhej!

Nu har jag packat klart, duschat och ska snart sova.
Idag har vi typ bara suttit av lektionerna, gjorde inget speciellt direkt.
Efter det åkte jag hem till mormor och morfar och åt, slutade 14 istället för 16 idag.
Sen vid typ 17 kom mamma och hämtade oss, åkte till fynda och köpte godis till helgen.
Åkte sedan till träningen som typ blåste bort.
Åkte sedan hem och packade och åt och så.
Nu är jag trött och ska snart sova godnatt på er.
Imorron bär det av, ni får kanske ett kort inlägg innan jag åker men det är inte riktigt säkert än, den nya tjejen kommer imorron så jag hinner kanske inte med det, vi får se. Men under helgen får ni inget alls kanske på söndag när jag har kommit hem, om jag orkar, annars så blir det på måndag.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0