090504

Hej igen!

Ja skolan idag var typ rättså lugn.
Den började med redskapsgymnastik och det var rätt okej.
Sen hade vi typ svenska om jag inte minns helt fel, det var tråkigt.
Sen so och det var också tråkigt.
Efter so:n var det lunch och idag serverades det het korvgryta med ris.
Efter lunchrasten så hade vi ett arbetspass, sedan slutade dom som har svengelska.
Medans vi som har språk fick gå en timme till.
Tyskan var typ slapp vi bytte platser idag och det tog en liten stund, vilket var bra.
Efter skolan bar det iväg hemåt.
Åt lite och sedan var det träning igen.
Träningen var inte ett dugg jobbig men det var för att vi har tränat så mycket i helgen.
Efter träningen så satt jag en stund vi datorn och sen har jag inte gjort så mycket mer efter det.

Imorron är det först och främst skola.
Jag vet inte om jag ska gå på träningen imorron eller om jag blir hemma och vilar eller något annat.
Men vi hörs

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0