090505 kväll

Hej gott folk!

Hoppas ni haft en trevlig dag!
Ja min dag har vart okej.
Först var det skola.
Vi hade valfritt arbete från 8.00-10.00 skrev då på min dikt som blev klar det blev till och med tre stycken.
Efter det så var det dax för matte verkligen mitt favorit ämne -.-
Sen var det lunch stekt fisk och potatis.
Efter lunchen så hade vi so och jobbade då med piraterna som finns vid Somalia.
Slutade efter so:n :D
Efter skolan så har jag inte gjort så mycket, struntade i träningen idag vill vila ut lite innan allt som händer i maj.
Men iallafall så gjorde jag själv pannkakor som vi åt och det var gott. ^^
Kollade sen på House.
Sen gick jag och duschade och nu sitter jag här.

Imorron är det Operation Dagsverke vilket kanske blir skoj hoppas det iallafall, men det är ingen skola så det är bra.
Men jag slutar typ vid 12 imorron så det är gött.
Men skriver mer imorron.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0