090514

Hej gott folk!

Idag har det vart skola och jag skulle ha gjort en muntlig engelska redovisning för min lärare men det blev inte av vet inte varför, men men.
Fick även reda på mitt matte prov i procent fick 23/40 väldigt stolt blev jag faktiskt hade förväntat mig typ 5/40 eller något.
Skrev klart min andra recension idag om Om jag kunde drömma.
Sen har jag läst en massa före, under och efter skolan i När jag hör din röst jag är kär i de böckerna, jag lovar kär.
Men jag har vart med Vicki idag orkade inte gå på träningen idag, istället var jag med Vicki och det var väldigt roligt.
Skrattade en massa idag och har haft roligt i skolan och med Vicki.
Men nu ska jag läsa en stund.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0