Boberg

Hej jag är hemma!

Kom hem vid 12.30, satte mig vid datorn.
Somnade vid 13 sov till 15.
Åt äggröra och bacon.
Sen typ halv sov jag lite.
Kollade på pirates of the carribean död mans kista.
Sen åt jag hamburgare.
Kollar nu på pirates of the carribean vid världens ände.

Men ja boberg var tråkigt.
Cyklade dit tog en evighet säkert.
Sen packade vi upp, åt lunch pastasallad.
Fick göra vad vi ville tills klockan var 13.30 typ, då gjorde vi aktiviteter.
Det var lite roligt men jobbigt.
Hade en bra grupp vilket var det bästa.
Sen spelade jag och några till fotboll, ägde alla. Nej jag skojar bara.
Sen grillades det hamburgare.
Sen fick vi göra en aktivitet till och sen spelade vi fotboll igen det var lärare och tjejerna mot killarna, det var roligt.
Sen var vi på rummen.
Vi var 8 st i ett rum för 6 st, vi skulle vart 10.
Men jag somnade inte förens efter 2 iallafall, sängen skakade för de i rummet bredvid gjorde något, typ brottades eller något i den stilen tror jag.
Vi berättade spökhistorier sen, några var läskiga andra inte.

Idag när vi vaknade var klockan 7.30 typ, vi skulle äta frukost klockan 8.
Sen skulle vi städa rummen. tog typ två timmar innan alla var klara.
Åkte hem efter 11 åkte bil.
Hade lånat en cykel och de behövdes, så de tog min och några tills cyklar.
Väntade på bussen i 30 minuter typ.
Och ja ni vet redan vad jag har gjort idag.

Detta var den tråkigaste gången som vi vart iväg med sklan, hände tråkiga saker som jag inte orkar ta upp just nu.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0