Cried just a little for you today, cried a lot the first time

Läste en gammal uppsats som jag skrev i sjuan tror jag, 2008 och den berörde mig även idag
Fällde en liten tår, jag kommer göra det varje gång.
Minns dagen jag läste upp den
Vi satt vi matte/NO salen, jag hade nästan läst klart hela, när tårarna kom
Jag kunde inte fortsätta att läsa
Såren var nya, jag var känslig och jag kände mig lämnad
Min lärare fick läsa klart den
Du har varit min inspirationskälla till mycket
Jag kommer ihåg när vi skrev dikter i skolan
Min lärare fick läsa den och han kunde inte fortsätta, den var väldigt känsloladdad
Den gav mig ett MVG
Du fanns i min uppsats, i mina dikter och i mina bilder, du fanns alltid med
Jag har till och med gjort en film om dig
Du var min ängel, nu min skyddsängel

Lillkise du var mitt allt

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0