Närmar sig

Igår hade vi grillkväll efter träningen för Elin och Erik som båda flyttar nästa vecka, lite tråkigt.
Idag så har jag vart i stan med Vciki hon klippte av sig sitt långa hår, sen gick vi en snabbis i stan köpte bara tre nagellack från Depend på Lindex.
Sen så var jag hos Vicki sen bestämde vi oss för att gå ut och studsa studsmatta i regnet, efter det gick vi och plaska i vattenpölar, lite barnsligt sådär, men sjukt roligt.
Jag ska snart äta marängswiss (stavning?) sen så ska jag sova hos Vicki!
Jaja
Skolan börjar om en vecka, lite längtan har man men ändå inte
Kommer få en helt ny klass, kommer inte få träffa min underbara klass, vissa av dm har jag gått med sen jag var 4 år
Så lite konstigt kommer det att kännas :S
Men det blir säkert bra

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: lovisa

kommer sakna er as myycckkkeeee juuu monte blir inget utan er :O <33333333333333

2010-08-11 @ 22:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0