:)

Tjenare!

Har ni haft en bra jul?
Det har jag, den är dock inte slut än, annandagen är fortfarande kvar!
Julaftonen började med en någorlunda tidigt morron tror jag kommer inte håg när jag steg upp ur sängen dock men ändå. Vi åt jullunch vid 12, bara familjen, vid 14 kom mormor och morfar och lämnade julklappar, de skulle till våra andra kusiner (de var hos oss förra året), vi öppnade julklapparna efter det, sen Kalle Anka, love it.
Vid 17 kom våra andra kusiner (från pappas sida), då åt vi julsoppa (LOOOOOOOOOOOOVE), spelade spel som Med andra ord och TP, de åkte hem vid 2.30 typ.
Somnade vid 3.
Juldagen gjorde jag inte ett skit faktiskt, jag kollade på 27 dresses och bröllops duellen, har haft ont i magen lite till och från hela dagen, sen följde jag med mamma till stan för att köpa mat till idag (annandagen), köpte då senaste nummret av Veckorevyn och Elle.
Nöjd med mina julklappar är jag oxå jag fick:

Ipod shuffle, min förra ipod blev stulen i skolan, har lyssnat på denna typ hela dagen idag (igår :s)

27 dresses, sjukt bra säger jag bara, hade aldrig sett den förr men den var bra, ska kanske se den snart igen

Identified, bra skiva tycker jag

The fame monster, underbar, älskar framförallt, de nyare låtarna

Världens coolaste Rated R, älskar den

The last song, böla till filmen så lär säkert böla till boken oxå

Sen fick jag 1800kr romerska bågar och inget mer tror jag, nöjd är jag i vilket fall som helst.
Nu ska jag ta och sova faktiskt, så godnatt på er

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Casper

GaGa + bäst = SANT!!!! :D

2010-12-26 @ 13:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0