Gekås igår

Hejsan igår var jag på Gekås med V. Sjukt roligt, vi tog 12.20 bussen till Morup, bytte buss där till Fbg, sen så skulle vi väntat i 20 minuter men vi såg att en annan buss till Ullared kom så vi tog den istället. Väl framme så skulle V första ta ut pengar, sen gick vi in. Det var inte så mkt folk där som tur va. Med mig hem fick jag godis, Bring It On Fight To The Finish, ett kit med parfym, body lotion och body spray, sen så en ansiktsmask, tuggummin, örhängen och så köpte jag pommes frites när vi var klara. Hem skulle vi ta en buss så vi skulle få vänta typ 30 minuter, men då kollade jag i tidtabellen och såg att det skulle komma en buss tidigare så vi slapp vänta. När vi var framme i Fbg igen så orkade vi inte vänta på bussen hem så vi gick hem till V morfar, och där var vi till 18 och sen kom V mamma och då åkte vi hem. Sen sov jag hos V och vi kollade på The House Bunny.
Så nu ska jag göra en dagens bild.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0