Igår

Hejsan bloggen!

Igår så var jag ju som sagt och bowlade med Gabbi, Vicko, Emmy, Tina, Nanja och Emma, sjukt roligt var det. Jag och Vicko spelade "seriöst" hela tiden. Haha, sen gick vi från bowling hallen till Burger Inn, kallt om kinderna och om låren typ. Men det var gott att få i sig ngt varmt iaf, sen hämtade mamma oss och jag följde med hem till Vicko en liten stund, gick hem vid 21. Det var en väldigt bra avslutning på mitt jullov.
Idag så har jag spelat MarioKart först i typ en timma med E och sen en liten stund själv, sen en stund med G och sen med E igen. Spelade lite Super Smash oxå roligt roligt. Har faktiskt inte gjort så mkt, lyssnat lite på MJ och då gjorde jag en "jättebra" moonwalk. Nej men nu ska jag snart sova. Ska borsta tänderna. Jag har gjort en Dagens bild bild för hela nästa vecka så jag säkert ska hinna.
Men vi hörs imorron i skolan.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Vad roligt att du vill vara med. Allt bra med dig idag?

2010-01-10 @ 22:35:32
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0