Svar på frågor

vem uppfann att blogga ? haha nej bara skoja <3
Bra fråga där men jag har tyvärr inget bra svar, det kanske går att googla på typ "Världens första blogg" lr ngt i den stilen.

hur är det borta i långås ? :D
Det är bra här, är inte ett dugg trött efter nyår heller så det är ett stort plus

Vilken är din rikitga hårfärg?
Jag är naturligt blond, men jag färgade det röd/brunt en gång, sen tbx till blond.

Hur lång är du?
Det var en bra fråga men jag skulle kunna tro runt omkring 160-165 isf.

är du oskuld ?
Ja det är jag ;)

vad vet inte jag, din grisbästis, om dig ?

;) HAHA kom in på ngt annan fråga, (jag vet väl typ allt om dig ?) <3
Jag vet inte isf inget som jag tänker skriva ner här iaf. <3

favorit bok?
The Twilight Saga, hela serien då.

Vilken/vilka är din/dina favorit film/filmer?
Ha en bra dag

Twilight, New Moon, Australia, Titanic och jaa jag kan säkert fortsätta i typ flera timmar till. Detsamma

vad tyckte du om New Moon?
ha det så bra idag

Jag äääääälskade den, vart det bästa jag sett typ. Tack ha det bra själv.

Vilka bloggar läser du?
Foki, Egoina, Tyra, Dessie, Paow, kompisars, flera olika Twilight bloggar, Linda, två skvallerbloggar, Nevnarien, ibalnd Kenza, Dollyblond ibland och ibland Blondinbella.

vem gillar du minst i vår klasss (A) hahahahahah <3333333
Haha, det tänker jag inte svara på men jag tror att många vet, men om ni vill veta så är det **i**a

Druckit dig full ngn gång?
Aldrig, tänker inte göra det heller. Puss på det

Har du en tvilling som är den snyggaste tvilling som finns? Jag har sett henne och snyggar finns inte.
Nej jag har den fulaste tvillingen i världen och jag vet att det är du som har kommenterat detta din lilla fjant.


Så nu fick ni svar på frågorna efter en låååång tid.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0