Fy skäms

Nej nu får jag skärpa mig har inte skrivit sen i fredags.
Men jag har ändå inte gjort så mycket, lördagen var det möte med friidrotten och sen var jag med Vicki. Söndagen så var jag med Vicki. Igår så var det sommarskola med friidrotten, jag är ledare för en grupp med Evelina, vi var där 8.15-13.30. Sen vid 17 så var det träning för mig. Idag så var det sommarskola dag 2 fats idag var vi där 9.15-13.00 tyå, på kvällen var det träning för mig igen. Imorron är det sista dagen med dom små barnen. Sen så blir det kanske klassfest på kvällen annars så blir det Vicki.
På måndag blir det Ven med Vicki, tandem denna gången oxå. Vicki fyller år på måndagen men vi ska fira henne på söndag istället. Ven kommer äga allt. Det bli bara början till våran cykel sommar.
Jaja ska sluta skriva en massa skit nu, vi hörs.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0