Onödigt

Jag har onödigt mkt i min uppsats nu, 34 sidor, slå det!!!!
Nej men jag är inte riktigt klar än, ska komplettera lite typ och skriva mer om den spanska reglionen katolicism *stavning*. Imorron ska det var klart sen är det fritt fram för sommarlovet, med vissa små gupp då som en teknik debatt, engelska hemtenta, tyska nationella, HKK och inget mer tror jag.
Till sommarlovet blir jag fit for fighting

Såhär kommer jag vara till sommarlovet eftersom jag inte har tid för att träna.
Jag kan sparka upp benet typ så högt, jag kommer bli tjock för all mat och ingen täning.
Färgen kommer bli så för att jag sitter och läser  med huvudet ner böjt och magen får bara skugga på sig.
Nej skämt åsido. Nu ska jag skriva mer religon.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0