Min helg

Hejsan!

Har inte haft ngn ork att uppdatera i helgen
Fredag: Spanska prov först, var klar när det var 50 minuter kvar på lektionen, vi fick gå när det var en kvart kvar. Sen så hade vi svenska, sen matte och dagen avslutades med teater.
Efter skolan var jag med Vicki, vi var ute och gick, sen så var vi hos Vicki tror jag en stund, sen gick jag hem, sen gick jag ut med Vicki igen, var hos henne till 22 och gick sedan hem.
Lördag: Gick ut och gick med Gabbi och Vicki vid 11, sen gick jag hem för att ätalunch och duscha, sen gick jag hem till Vicki, var tvungen att rädda henne från deras gäster, vi kollade på film en skräckfilm och en komedi

The Orphan



Kill Bill
Sen gick vi åt för att gå en sväng, man var väl lite rädd kanske, det var vid 18 typ. Efter det så gick jag hem för att äta, sen gick jag ut med Vicki, det var läskigt vi gick och pratade och då hörde vi ngn som ropa 'Hallå' lr ngt, så vi vände oss om men det var ingen där, så vi höll på och titta bak hela tiden typ och när vi gick förbi så man såg in dit där vi trodde att dom skulle vara så var det ingen där. Sjukt läskigt. Sen följde Vicki med mig hem och var här till 22.
Söndag: Jag gick till Vicki vid innan 12 tror jag, och jag har varit där hela dagen, idag har vi faktiskt inte varit ute och gått men vi har haft roligt iaf. Vi har skrattat sjukt myket åt ingenting verkligen och jag, vi kom fram till att vi är jättenormala.
Men nu har jag typ precis duschat och ska snart sova så an kan orka sig upp imorron, våran ena katt ligger i min säng och drömmer typ en mardröm svansen rycker hela tiden.
Förlåt för långt inlägg.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0